Deze warme week stond niet alleen in het teken van de hitte maar ook in het teken van de laatste trainingen van Robin!
Graag willen we Robin bedanken voor zijn inzet, tijd en bereidheid voor het geven van de trainingen!
Iedereen heeft genoten en veel van je trainingen geleerd!
We wensen je dan ook heel succes met je nieuwe uitdagingen en wie weet tot op de baan bij BECA2000!


